Jom Pegi ZOO NEGARA

Go down

Jom Pegi ZOO NEGARA

Post  g on Thu Jan 17, 2008 10:00 am

jom la wehh , lama tak pegi melawat. huhuhuh

_________________
"Patah Laa Hati"
(width,height)]Life is short, grab whatever you can, enjoy your life
avatar
g
SPECIAL FORCE
SPECIAL FORCE

Posts : 146
Join date : 2008-01-14
Age : 39
Location : UPTOWN

View user profile

Back to top Go down

Re: Jom Pegi ZOO NEGARA

Post  Admin on Thu Jan 17, 2008 10:34 pm

huh... taknak aku. tak sanggup aku tgk za guling2 dekat zoo tu kang. za kan dulu2 berchenta sambil guling2 kat padang cam dalam citer p.ramlee???? hehehehehe....
avatar
Admin
GENERAL OF THE ARMY
GENERAL OF THE ARMY

Posts : 157
Join date : 2008-01-14
Age : 38

View user profile http://channel.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Jom Pegi ZOO NEGARA

Post  g on Fri Jan 18, 2008 8:27 am

Admin wrote:huh... taknak aku. tak sanggup aku tgk za guling2 dekat zoo tu kang. za kan dulu2 berchenta sambil guling2 kat padang cam dalam citer p.ramlee???? hehehehehe....

aisehh
yer la. kat situ ada kolam. hmm tak boleh nanti dia tinggalkan anak2 dia mcm tu jer.. huhuhu

_________________
"Patah Laa Hati"
(width,height)]Life is short, grab whatever you can, enjoy your life
avatar
g
SPECIAL FORCE
SPECIAL FORCE

Posts : 146
Join date : 2008-01-14
Age : 39
Location : UPTOWN

View user profile

Back to top Go down

Re: Jom Pegi ZOO NEGARA

Post  zzcute on Fri Jan 18, 2008 5:40 pm

g wrote:
Admin wrote:huh... taknak aku. tak sanggup aku tgk za guling2 dekat zoo tu kang. za kan dulu2 berchenta sambil guling2 kat padang cam dalam citer p.ramlee???? hehehehehe....

aisehh
yer la. kat situ ada kolam. hmm tak boleh nanti dia tinggalkan anak2 dia mcm tu jer.. huhuhu


kuang ajor kau ikwan.....ko ingat zoo tu taman aku guling2 kerr....aku guling2 pun depan laki aku jerrrr....tak daya depan korang...hehehhe
avatar
zzcute
SPECIAL FORCE
SPECIAL FORCE

Posts : 84
Join date : 2008-01-15

View user profile

Back to top Go down

Re: Jom Pegi ZOO NEGARA

Post  Admin on Sat Jan 19, 2008 2:32 am

zzcute wrote:kuang ajor kau ikwan.....ko ingat zoo tu taman aku guling2 kerr....aku guling2 pun depan laki aku jerrrr....tak daya depan korang...hehehhe

oooo... kira btul ler ko penah buat guling2 aksi hindustan??? hahahahaha... kantoi, sendiri ngaku. hehehehe...
avatar
Admin
GENERAL OF THE ARMY
GENERAL OF THE ARMY

Posts : 157
Join date : 2008-01-14
Age : 38

View user profile http://channel.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Jom Pegi ZOO NEGARA

Post  giant on Sat Jan 19, 2008 7:48 pm

Admin wrote:
zzcute wrote:kuang ajor kau ikwan.....ko ingat zoo tu taman aku guling2 kerr....aku guling2 pun depan laki aku jerrrr....tak daya depan korang...hehehhe

oooo... kira btul ler ko penah buat guling2 aksi hindustan??? hahahahaha... kantoi, sendiri ngaku. hehehehe...


betul..... ini mensahihkan lagi bukti gambar guling2 yang kita jumpa hari tu.... hmmmm.... detektif conan telah berjaya menyelesaikan kes ini.... yuhuuuuu.....
avatar
giant
SPECIAL FORCE
SPECIAL FORCE

Posts : 112
Join date : 2008-01-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Jom Pegi ZOO NEGARA

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum